Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Gitte - 23 juni 2010 14:44

Har skickat en liten hälsning medett traderaerbjudande nu under midsommarhelgen.

Får du inte mitt nyhetsmail så sätt upp dig här, så får även du ta del av det.

Prenumerera på nyhetsbrevet

Av Gitte - 23 juni 2010 06:09

   Köpte mig en "burk" för ett tag sedan. Eller burk och burk, kanske är det en kruka, trots att den har lite märkligt mått, den är lite för hög för att kännas som en blomkruka. Men det lutar åt att det är det den får tjänstgöra som hos mig. Har redan pennburkar så det räcker och blir över för att uttrycka det millt.... alla burkar som inte funkar till något annat som jag faller för eller inte kan göra mig av med, blir pennburkar. Som ständigt står tomma för pennorna ligger överallt utom där de skall...

Men se dekoren:

        

Undertill finns en krumelur. Men inte är väl det en signatur av något slag utan mest en ... dutt?

  

Ugglan går tack och lov att vända mot fönstret, så jag slipper se den. Eller dess blick. Jag har något personligt mot uggleblickar skulle jag tro...

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards