Alla inlägg under mars 2012

Av Gitte - 8 mars 2012 23:15

 

Här satt jag och skrev på ett inlägg en hel jäkla halvtimma minst, om att jag inte äger min egen tid, att jag inte kan disponera den tiden jag äger, att jag blir dränerad av små saker i tillvaron och att jag inte räcker till för mitt eget välmående i förhållande till allt det jag vill.

Jag kom till ett konstaterande att det är bäst att kontrollera att man har rumpan bak, typ. Och kände mig nöjd.

Tryckte på skickaknapphelvetet.

Och då har jag ingen internetuppkoppling.

Tack som fan dårå. Telia, undrar vad fasen ni har sysslat med det sista för internetuppkopplingen är sjukt svajjig. Kommer och går och försvinner och kommer och går och försvinner.

Men tack-som-fan-inte rikas också till Bloggplatsen som inte har någon typ av sparfunktion så att sidan uppdateras med innehåll när sådant sker.

=(


Mitt ljus i mörkert är min knappgourmet. Hon har snart smakat sig igenom ett stort sortiment.

På bilden överst är det en modern plastvariant som smakas av.
nederst en tygklädd variant.

Men jag vet inte än vilken av dem som är godast.

 

Av Gitte - 5 mars 2012 18:55

 

Nyinkommet, gamla tapeter, ca 20 varianter i olika antal. Se mer här. Det var så sött, de var namnade med kvinnonamn, olika namn för vardera sort. Behöll det systemet, det går ju inte byta namn på individer hur som helst, eller hur? Så ta en liten kik på Lena och Wilma och Åsa och de andra!


                                     


Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards