Alla inlägg under september 2012

Av Gitte - 30 september 2012 18:40

 

Jag borde plocka grunkor.

Tvätta, diska, putsa, stryka.

Måste ju lägga ut massor av grunkor som ligger i vägen och som inte få en bra plats, på fb-gruppen retro-marknaden.

Hade ju planerat att göra såå mycket ikväll.

Men så har jag jobbat kväll igår och dag idag. Och jag är så tlööööött...........

*gäsp*



Ps... det är ju kanske en av de där sakerna som har hänt sedan sist som jag INTE har berättat i bloggen? Började jobba på ett nästan-dygnetruntbemannat kontor i februari och trivs som fisken i vattnet. Det är KUL att ha lite jobbakompisar som omväxling! O inte annat blir firmafesterna lite roligare... de är ju inte så livade på enmansföretag.

Av Gitte - 24 september 2012 13:22

 

Nu är det länge sedan jag har gjort ett ryck i min traderabutik... faktum är att jag efter senaste höjningen de gjort för företagare överväger om man skulle hitta andra säljvägar. Det håller liksom inte att de bara höjer priser, men inte kvalitet på sin sida. De uppdaterar massor av detaljer på sidan men det blir bara färre och färre köpare vad det verkar... hade det nu bara varit jag som hade tyckt detta så hade jag förstås övervägt att det var mitt utbud det var fel på enkom... men riktigt så enkel verkar inte ekvationen vara ändå. Men som sagt, jag måste ut med massor.

Skall bara göra klart mitt arbetrum.

Dessa bilderna är ett litet tag gamla så en del har hänt sedan dess... men jag är inte på långa vägar färdig ännu.

Har för lite självdisciplin.

 

Lovar snart visa den färdiga ordningen när hyllan är fylld.

Har ju massor av nya varianter att visa med.

Det kommer.

Jag skall bara....

okej. Jag ÄR en Alfons Åberg.

Jag "skall bara" och "skall bara" och "skall bara".


Men den här skönheten har kommit hem i varje fall. Som vanligt är jag ingen hejjare på att framhäva färger när jag tar foton så ni får föreställa er intensiteten i den.

 


Och NU skall jag försöka att rädda traderaeländet som jag tack och lov nyss upptäckte.

Igårkväll fick jag inte ut min powerlist när jag försökte ladda upp den. Har lagt in lite fräcka resväskor i bra skick.

     

Men HJÄLP!!


ALLA gångerna jag försökte och misslyckades med att ladda upp låg uppe nu. Jag hade FLERA sidor med samma varor.... huvaligen. Sicken jäkla tur att jag skulle in på tradden o kopiera min butiksadress annars hade jag inte sett det förräns ikväll.... *panik*.

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards