Alla inlägg under februari 2011

Av Gitte - 18 februari 2011 17:31

  

Ojdå.

Jisses vilken plats jag tar.

Hm. Det är jättekul. Men oj!! Jag KAN verkligen inte fatta mig kort!!

Jag MÅSTE bli bättre på det.

Minns så väl när jag skrev.

Jag hade ju bara en tanke.

Det tog ju bara en nanosekund.

Och, jo, jag läste igenom, men jag var ju så fast i min tanke och alla utvikningar som blev på vägen.

Som tidigare när jag skrev rutinmässigt här.

Jag börjar, och jag slutar och sen ser jag bara inte att det däremellan är spaltmeter på spaltmeter och att ingen förmodligen orkar läsa....

Jag skulle verkligen behöva en "jagskriverförlångtochkrångligt"-diagnos. Fast tyvärr tror jag att armkapning eller lobotomi är enda botemedlet....


Då gick det bättre HÄR:

  

Btw.

Jag är fortfarande icke-rökande-rökare och har nu INTE rökt 980 cigaretter sedan årsskiftet. Nu går jag mest och fundera på om jag skall a; börja motionera, b; lägga om kosten c; sluta med socker eller vad jag nu skall göra istället för att hålla spänningen uppe framöver!!

Ha en supertrevlig helg alla! (I´ll be back!).

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards