Alla inlägg under juni 2018

Av Gitte - 5 juni 2018 12:29

 

Den här sommaren fortsätter att vara galen. Fortsätter och fortsätter, ungefär som regnet förra året. Då var det tvärtom, det blev liksom aldrig sommar innan det var höst. Det blir så himla spännande att se fortsättningen men det är också lite läskigt. En hel vår som bara uteblev och försvann, nästan direkt från snö och iskyla som aldrig släppte till nästintill tropiskt sommarväder. Det är svårt att inte tänka saker som "systemkollaps" och "klimatförändringar"... 

Hos mig går livet sin gillan gång, jag sorterar mig fram i långsamt mak och försöker hitta sådant som bara tar plats. Igår lade jag upp några knappvarianter som jag säljer ut för en billig penning fast i större upplagor. Tanken är att lägga upp fler om bara lite av det går åt, dvs jag ser om det är av intresse för någon att köpa gross-pack eller hundrapack. 
De stora vidbrättade jeanshattarna är till barn, och från sjuttiotalet. Från ett gammalt lager. Dem hittar du också på instagram. Följ mig gärna där

Av Gitte - 3 juni 2018 12:22

 

VILKEN SOMMAR?? Asså, juni har knappt börjat och vi har haft mer än en månads högskommarvärme och det blir bara mer och mer och mer av varan. 
Det är inte väder för att sitta inne eller skriva blogginlägg men jag försöker ändå få jobbat undan ändå. Jag har inte kommit mig för att börja lägga upp mobilbilder i traderaannonser så det blir instagram istället. Jag bytte nick där förrästen, följ mig gärna. Du hittar mig här. Det jag lägger upp där säljs där, står det inget pris så ställ frågan! 

Njut allt ni orkar nu! Medan vi kan! 

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards