Alla inlägg under september 2011

Av Gitte - 28 september 2011 11:49

 

Jag deltar i LG´s drömstipendium HÄR och skulle bli jätteglad om just du ville ge mig en röst! Känner mig hemsk som röstfiskar men alla goda råd är dyra i såna här lägen och varje röst räknas!

Av Gitte - 21 september 2011 16:32

Dagen rinner ifrån mig, så jag förhandsvisar, detta kommer förhoppningsvis ut i min traderabutik ikväll efter mörkrets inbrott. Självklart kommer mer ingående info om varje enskilt plagg då!

                   

Av Gitte - 2 september 2011 08:47

 

Har en pågående datakrasch, eller fläktsmälta i min arbetsdator, vilket har tagit en del frustration i anspråk sista tiden. Inte nog med att det inte var sååå länge sedan sist, jag hade tagit för givet att jag nu hade en dator som skulle hålla livet ut och ge mig kärlek tills nöden skiljer oss åt. Tja, det gjorde den förstås men att det skulle gå sååå fort? Och inte hade jag preventerat eventuella åtgärder heller, som att spara på foton och sådant. Det tog några dagar att försöka spara ner familjefoton. Allt annat fick tas om.

Allt annat?


Jadå. Allt annat. Ett gäng hundratal knappar och så? Dekorband har jag inte ens kommit till, det får bli ett projekt när knapparna är klara och mitt arbetsrum är återställt. Det är det INTE nu. Efter att ha haft en kaotisk packare på snabbvisit (läs mig) hela sommaren och sedan en kraschad dator med nedplockningar av datorn, en sambo som stuvat om för att få plats att sprida datordelar, så ser där ut som hej kom hjälp mig....samtidigt som jag tar bilder.


Som tur är får jag hjälp.....

 

Nästa generation knapp-plockare ger mer än gärna sin mormor en hand... Vilken tur jag har? Eller hur?

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards