Alla inlägg den 27 januari 2014

Av Gitte - 27 januari 2014 21:44

 

Jag har fått en liten vurm för mormorsrutor. Just nu tycker jag att jag ser dem precis överallt. Men det är väl ungefär som när man är på väg att skaffa sig en gul bil, helt plötsligt är alla bilar man ser gula.
 


Jag fick en nervskada när jag virkade på ett för tungt projekt för några år sedan och sedan dess har jag inte vågat mig på några större alster. Sen började jag med virkade mormorsrutor och lappar för ett tag sedan.
Och min virkade hög växer och växer, helt planlöst.
Har inte kommit på vad jag skall göra av dem ännu.

 

Den här sjalen som jag visar bild på har jag INTE gjort själv.

Vet inte ens om den är gammal eller ny, färdigköpt eller hemmagjord (fast nog ser den hemmagjord ut på bilderna ser jag nu). Jag vet bara att den ligger i en låda någonstans och SKULLE varit ute i min traderabutik.
Men den kom aldrig så långt.
Kanske dags att ta tag i såna här konstiga liggande rester som borde kunna göra någon glad.

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards