Alla inlägg den 13 november 2013

Av Gitte - 13 november 2013 16:16

 

NU är jag halvfärdig med gårdagens "att-göra-lista".
Eller om det var förrgårdagens, minns inte längre.
Men jag skulle ju bara och sen var jag tvungen och sen ringde det och sen hann jag inte och så behövde jag och ... vet inte om någon känner igen det här med att skjuta upp sånt man vill ha klart för att kunna göra nästa grej. Dvs, igår skulle jag ju lägga upp kepsar och textila hattar på prolistern. Men innan jag kan göra det så måste jag damsuga hallen. Men innan jag kan göra det så måste jag gå igenom pappershögarna och göra klart dem. Och innan jag kan bli klar med dem så måste jag ju ringa alla samtal som faller in i kronologisk ordning medan man går igenom papper. Och sen så kom jag liksom inte längre.
Papperna blev klara. Samtalen blev ringda. Men sen hann jag inte mer för sen var det öppet hus på skolan och sen skulle vi ha mat och sen var det baske mig kväll. För att inte säga sen kväll.

Idag la jag alla först-göra-måsten på hyllan och började mäta kepsar direkt. Så nu dyker de upp ikväll. Men.. jag har löv som har blåst in i min hall som legat där så länge nu att de börjar kännas som om de skulle ligga där normalt så då är det kanske dags att ta tag i dem vid det här laget. Fast jag måste ju packa beställningar först. Och så måste jag ju posta innan halv 6. Och då är det kanske dags för mat (igen, detta evinnerliga dagliga måste).
Undrar om inte löven har förmultnat innan jag kommer för mig att damsuga upp dem... risk finnes!

Har ni förrästen sett ineriören i den här videon? Caro Emerald är definitivt en kvinna som kan bära upp en hatt:

Så, lets Tango on!

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards