Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Gitte - 3 maj 2011 15:50

  

Huvva, jag har inte riktigt någon bra vårstart eller månadstart den här månaden måste jag säga.

Jag har en riktig dipp.

Vet inte om det är verkligheten som hinner ifatt mig. Eller om det är något annat. Men jag hoppas att det är ytterst tillfälligt.


Hade jag inte blivit av med mitt månatliga förhatliga under min medicinering i vintras så hade jag trott att jag hade PMS. För det känns baske mig så.

Inget är kul. Jag duger inte. Inget jag gör är bra nog. Och knappar är knappt ens fina, inte undra på att ingen vill köpa några? Lika bra jag går och gräver ner mig i något illaluktande och mörkt. Det är nog ungerfär det jag duger till.


Såna här dagar är det ganska skönt med självömkan. Men jag hoppas att hormonerna är nådigare mot er än de är mot mig just nu!

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards