Alla inlägg den 7 april 2011

Av Gitte - 7 april 2011 18:21

 

Jag är inte klänningstypen. Men när jag ser vissa klänningar så önskar jag att jag var det. Tänk att bara för en endaste kväll få vara lika vacker som en Drag-queen?

 

Då hade jag velat klä mig i sånt här....

 

Hm, varför en Drag-Queen? Jo, helt enkelt för att de vackraste kvinnorna jag NÅGONSIN har sett, såg jag på Mini-Arthur i köpenhamn någon gång på åttiotalet. Jag satt och bara gapade, tror jag. Stum av beundran. HUR KAN MAN BLI SÅ VACKER? Tänk om man hade haft bara lite lite lite av den känslan för make och klädsel? De fick därefter stå förebild för min inre modell av hur en riktigt vacker kvinna ser ut.


Jag fortsätter dyka i kläder.

       

Det enda som inte är kul är att ta foton. Men dessa med flera, är snart på väg ut i min butik på tradera.

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards