Alla inlägg den 5 november 2010

Av Gitte - 5 november 2010 08:34

  


Bilden ovan visar en av flera knapplådor med stora knappar som sedan en liten tid ligger på tork och väntan på sortering. Om du är intresserad av stora knappar i olika utföranden från femtio-sextiotalet, så kommer jag inom kort att veta mer om både färg, antal och storlekar på dessa. Många av dem är omkring fyra centimeter och upp.


Har även sorterat upp massa lampskärmsstommar. Se bilder nedan vid intresse.

För den som vill veta mått så kan ni se bilder och stolekar på min sida på facebook, "Vintage sybehör". Gilla den gärna och följ mina uppdateringar om du vill ha alla nyheter direkt.

Jag finns även själv på Facebook, adda mig gärna; Gitte Palo, men där är jag privat och tja, mitt egna dampiga jag. Det får ni stå ut med. Att min smärta tar ner mig periodvis märks nog väldigt tydligt där om inte annat. Annars kan jag som vanligt nås via min mail : bortbytingen@telia.com den svarar jag på frekvent.


Här kommer bilder på lampskärmsstommar. Tills vi hörs igen får ni ha det superbra! =).

                                                                

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards