Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Gitte - 19 juni 2010 09:49

Förra veckan så hade vi löst problemet med usb-port på datorn. Mitt kamerabatteri var urladdat så jag letade febrilt efter laddare och sen sätter jag batteriet på laddning i köket precis vid fönstret. Laddaren får ligga på fönsterkarmen under tiden. Rakt ovanför hundarnas vattenskål.


Ni anar? Jodå, självklart. När jag stressar iväg för att ställa mig på loppis, så river jag med mig batteriet lite hastigt, vill ju ta bilder. Men jag missar visst att hålla om det ordentligt för batteriet halkar ur handen och rätt ner i.... hundarnas vattenskål.


Suck.

Trött.

Typiskt.

Det torkas förstås hastigt av och sen får det ligga på tork.


Om en liten stund skall jag testa batteriet så fort livsandarna vaknar till liv igen. (inte efter natten utan dessa sista dryga dagar).

Håll tummarna för mig!

Ha en god dag. Jag har massor på agendan, allt annat än att koncentrera mig på bröllop förstås. Vill inte se eländet och ens en milimeter tänka tanken vad det kostar statskassan.

Tycker inte att det är rätt att staten skall bekosta bröllopet för redan förmögna personer. Sorry.

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards