Alla inlägg den 8 juni 2010

Bloppis-annons
Av Gitte - 8 juni 2010 11:43

Medaljongtapeter 100:- rullen oavsett tidigare pris, och priset gäller fram till den 12 juni.


       

mfl varianter, se länk här:

http://www.flickr.com/photos/37532886@N04


Har även ett aktuellt erbjudande till mina traderakunder på knappar till den 15 juni, läs mer här:

http://bortbytingen.bloggplatsen.se/2010/06/08/3085012-traderakampanj-och-tapetrea-extra-knappar-till-alla-knapp-och-dekorbandskopare/


Tapeterna kan ses på plats i mellersta halland, närmare bestämt Långås.

Hobby & Samlarprylar, Säljes - Falkenberg (Hallands län)
Pris:    100:-
Telefon:    0346.94122
 
Av Gitte - 8 juni 2010 11:09

    


Jag har lagt veckovis på att sortera upp knappar från en gammal knapphandlares restknappar. (Och jag har mängder kvar att sortera, nu är det plats som tryter...).

Jag menar verkligen säckar (och påsar och lådor och askar), I mängder. Har massor och åter massor av knappvarianter som endast finns i fåtal exemplar. Samt kartor och jag vet inte vad. På bilderna ser ni bara en omgång av sortering, och jag har dem inte på bild. Färgerna framgår inte alls.

Det här är knappar som jag knappeligen kommer att kunna lägga ut sortvis. Och de sträcker sig allt från 40-tal till 70-tal. Men de måste förstås komma till nytta, inte tu tal om saken. Och jag behöver verkligen bli av med lite.... Har ju också massor av knappar från en lanthandel, en syfabrik och två damekiperingar. Så det finns sorter att välja mellan, milt sagt.


Fram till 15 juni dubblar jag alla beställningar som kommer via min traderabutik på knappar, med överraskningsknappar. Beställer du en omgång knappar får du två, varav den extra varianten kommer att väljas ut med omsorg, jag skickar förstås bara varianter jag själv tycker är fina. Även du som beställer dekorband får knappar, en variant med bruksvänligt antal, per beställd meter.

Min traderabutik hittar du här:


I ren rensningsiver så rear jag även alla medaljongtapeter, och sätter ned priset till 100:- rullen, oavsett medaljongvariant. Dem hittar du här. Erbjudandet gäller till den 12 juni.






Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards