Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Gitte - 5 juni 2010 10:24

  

Då finns min bild ovan med på traderas samlade bloppislänkar. Och här kan ni se hur det ser ut när man går "in" till mig.


Hoppas ärligt talat att även den här nya vägen till mina knappar kan ge lite fler försäljningar. Klagar inte för egen del, egentligen, den allra sista tiden har inneburit att jag har nästippen över vattenytan och mina krav är inte så stora, men jag skulle ju vilja göra mer kul event och inköp och kunna planera eller kika efter fler lager framöver, nu har det mest känts som om jag har stått ganska länge. Det får vara slut på det nu!


Har förrästen för närvarande en leverans av handplockade gamla knappar som väntar på att komma in. Inom kort. Dvs, de är inte handplockade utav mig, utan valda av en annan person per distans, och jag har knappt en endaste susning om vad som finns. Några exempel på vad jag skulle vilja hitta, eller vad jag gillar, eller vad mina kunder gillar och vad jag tror att jag kan sälja, har jag skickat på bild men sen har jag liksom bara sagt att "tycker du att det står bortbytingen på den, så har du säkert järnkoll på vad jag gillar".   Och det skall bli såå spännande att se resultatet av en sådan uppmaning =)! Det jag vet i nuläget är att det finns dels några säckar med lampskärmar, utan glödlampshållare, som skall komma hitåt samt några lådor knappar och dekorband.... jag är såå nyfiken. Tiden får gärna gå snabbt!


Helgen:

Tja, jag hoppas att jag har koll på senaste tiden på Långås Centrum nu ang dag och tid. Jag tog nog lite för givet förra helgen att man hade "satt" sina tider och att det skulle finnas lite ramar att gå på, men nu ser jag att tiden enligt dagens annons i hn inte heller riktigt stämde med förra tillfällets. Det är nog lite prövotid för att hitta sina rätta tidpunkter.

Men på söndag finns jag inte i lokalen utan kommer att stå på långså Centrum istället. Sist var det väldigt lite folk, men de som kom gjorde att det blev en kanondag i alla fall! Och har också resulterat i åtminstone en tapetspekulant och jag fick ett par goa tapetsamtal. Den här söndagen, dvs, svenska flaggans dag är det loppis 11-16, och nu hoppas jag förstås på människoinvasion den här gången.


Nu kom sambon och ville ha lite hjälp med bilen han reparerar. Jag gissar att jag skall trampa och släppa på bromsar en stund.

Tills vi hörs, ha en god dag!




Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards