Alla inlägg den 5 april 2010

Av Gitte - 5 april 2010 22:26

bilderna blev attans inte bra men får duga. Fransarna ligger ute i min traderabutik nu. Några varianter känner ni igen, några varianter hittade jag i liten mängd, då jag inte är riktigt säker på kvarstående mängd la jag upp dem med säkerhetsmarginal, dvs det kan komma upp ett par enstaka meter till om de går ut. Men det vet jag inte förräns jag har tagit av det jag redan lagt upp.


NU skall jag göra en metallknappslot åt Mia. Sen är det baske mig natten för mig också.


Imorgon kommer mina särskilda favoritknappar, samtmetallknappar (F.A.N.T.A.S.T.I.S.K.A sådana) och även barndragkedjor med mönster och ring från 60-70-talet, kanonläckra!! Sen är det nog dags att börja ta reda på det jag har stående i affären i lådevis. Har ju ingen aning om vad som finns. Skall bli oerhört spännande!


Ps, på förekommen anledning, så lägger jag till; ni hittar min traderabutik under mitt nick bortbytingen@ HÄR.

                                

Av Gitte - 5 april 2010 20:25

Har ägnat hela dagen åt knappar, förstås. Har fått upp standardknappar och plastknappar i min traderabutik. Skall se om det går att ta bilder på bollfrans underkvällen, hoppas på lite bättre bildfärgsåtergivning än jag lyckades med tidigare idag. Vet inte om det är dagsljuset och solen som gjorde det svårt för mig, vilket är lite ledsamt då färgerna inte alls framkommer. Nåja, vad är väl en bal på slottet?


Något jag dock har insett är att jag måste höja priset på bollfransen ganska mycket, mend tanke på det priset jag tog sist. Ser dock fortfarande att jag kommer att hålla lågt pris om man jämför med vad det kostar hos andra. Så misströsta inte helt ni som söker bollfrans. Det som grämer mig mest nu är att jag inte vågade satsa på större mängder sist, då den nästan hann att ta slut under tiden, fast att det fanns hur mycket som helst kvar sist. Slutpriset på bollfransana blev också en del högre än sist, mest med tanke på att jag köpte stora mängder med dekorband då....men! Nåja, livet på en pinne. Man kan inte få allt, eller hur?

                                                                                                

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards