Direktlänk till inlägg 20 mars 2010

Det kom ett mail!

Av Gitte - 20 mars 2010 15:12

  

Hej
 
Ville bara visa resultatet av ett av dina fina tyger!
Den lilla provbiten räcke  precis till denna i storlek 50-56.
Trevlig fortsättning på helgen!
/ XX
 
----------------
 
Jag kan nog inte med ord beskriva den glädje och den beundran jag känner.
Oj! Vilken sömnadsskicklighet, helt underbart fin babybody!! Jag lyfter på hatten. Och -sorry för min bristande ödmjukhet- jag ÄLSKAR färgerna i det och tygets mönster!
Tanken på att det är sytt av räster från mig har jag nästan svårt att ta till mig, trots att jag vet att de är fina, men såhäääär fina???? Oj!
 
Och återigen OJ! Jag kan bara säga att resultatbilder ger mig en oerhört stor tillfredsställelse personligen. Tack, och åter tack för att du delar med dig!! Wow!
 
 
Wanja, Wanjas Vardagsrum/Varjehanda

Wanja, Wanjas Vardagsrum/Varjehanda

20 mars 2010 18:56

Vad kul att se :D Tänk vad mycket fint som går att göra av dina tygprover! Jag hade nog inte riktigt fattat att de är så pass stora, det kanske är andra som inte heller vet så det kan ju vara läge att skriva ut ungefärliga storlekar på tygbitarna? För övrigt så sitter jag fortfarande och gläds över er nya bostad. Det här MÅSTE ju bara bli ett bra år :)

http://wanjasvarjehanda.bloggplatsen.se

 
anna olofsson

anna olofsson

21 mars 2010 10:46

Vad fin!!! Jag längtar efter mina tyger!

http://anna-olofsson.blogspot.com

 
erry

erry

21 mars 2010 14:01

Åh, så söt! Vi får se vad jag hittar på med mina tygprover, något lapptäcke tror jag att det blir- har ju inte sådana sömnadsfärdigheter så att jag klarar att sy något sådant här! :P

http://gallerry.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gitte - 7 oktober 2022 08:44

    Jag ska börja med att berätta att jag roade mig med att lägga upp lite kuliga julkort på Tradera igår. Vespan hittar du här. Men de verkar rulla ganska fort. Jag la upp några fler varianter av dessa och julkort av Britt-Lis Erlandsson men ni...

Av Gitte - 5 oktober 2022 13:33


    Det låter helt otroligt men det är faktiskt sant. Du hittar den här.  Jag ska från början säga tydligt att det INTE är min förtjänst och att jag hoppas inte att det är uppfattas som ett "skrytinlägg" (jag föraktar självhävdelse och försöker ...

Av Gitte - 5 oktober 2022 11:15


Jag avslutade mitt telefonsamtal och gick ut för att ta ett bloss. Där satt dottern och drack kaffe i vår paviljong. Det är nu inte i sig någon märklig företeelse för hon bor i fastigheten bredvid så vi råkas ofta under paviljongen som vi inte packat...

Av Gitte - 4 oktober 2022 12:58


 Just nu tror jag att det händer massor av spännande och framförallt oroväckande saker gällande vår konsumtion och att vi mycket snart kommer att få se mycket avgörande effekter av både de senaste och de kommande veckorna.  Stora fördelar är väl i...

Av Gitte - 3 oktober 2022 10:57


    Gick och la mig igår med massa goda intentioner. Nu skulle jag minsann bli bättre på att tänka positivt även om världen ramlar runtomkring. Ja, du har nog förstått att jag är en sån som läser nyheter flera gånger om dagen med stor förfäran o...

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards