Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Gitte - 8 februari 2010 13:08

Jag är f*n sanslös... och kan absolut nomineras för titeln "Sveriges sämsta säljare!". Hittar ni en sån tävling, så varsågod, jag kvalar absolut, utan att tveka på detta.


*suck* Jag har ju lagt upp lite småladdningar av knappar och band, mest för att testa läget på tradera, och för att sen liksom kunna ta med lådorna till lokalen. Så länge de har varit tillgängliga för nätet har jag haft det hemma. Och nu sitter jag och mår dåligt över att en av auktionerna går vida över mitt ordinarie pris. Det är inte roligt alls ärligt talat. Jag har till och med lagt ett tillägg till auktionen, fortsätt inte att bjuda, jag har fler knappar, och vill man ha 6 knappar så bara hör av er så löser vi det, jag lägger upp ett direktköp enligt ök.


Sådär skall man inte göra som säljare, jag vet det logiskt sett. Man skall gratulera sig själv när man säljer dyrare än man tänkt sig... men jag funkar inte så, tyvärr.


Överväger btw att starta upp en traderabutik, men det skall visst vara några veckors väntetid. *tröök, jag har tid IDAG för att lägga upp i butikslistern*.

Spånar fortfarande efter företagsnamn. Hm, suger på ett alternativ just nu.


Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards