Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Gitte - 29 januari 2010 15:25

Vi hörs söndag kväll, senast! Ha en trevlig helg! (Ni som behöver nå mig, mobilnummer finns i bloppisannonsen).

Av Gitte - 29 januari 2010 09:15

Tja, då har vi strukturerat upp dagen och helgen som kommer nu.


Till att börja med, bloppiserbjudandet ligger kvar, åker ju lite mot bättre vetande så slå till nu är ni snälla =)!

Men ikväll åker vi till svärfar och stannar där över natten så slipper jag ge mig ut på hala vägar genom sverige i ottan.

Omkring middagstid har jag tid med en man som säljer ut ett lager från en klädsamlare som var aktiv i sitt samlande fram till 80-talet.

Visst låter det spännande? Sådär i nivån "måste ses och för bra för att vara sant"? Jag skall få nöjet att se tusentals plagg insamlade och sparade under decennietal av en inbiten samlare, och tja, de skall säljas ut. Med lite tur hittar jag lite riktigt roliga plagg att ta med mig hem. Finns gör skor, kappor, jackor, klänningar, kjolar, blusar mm från främst 60 och 70-talet.

De hänger trångt, trångt, trångt, trångt, men skall vara iordning och fräscha, många från gamla lager och affärer, aldrig använda utan endast för ändamålet att samlas på....

Förstår ni varför jag fick andnöd?

För varje rulle som gick nu hoppas jag att byta till mig klänningar och andra plagg, så kära ni, fortsätt töm mig på tapeter! =)!

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards