Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Gitte - 27 januari 2010 12:20

Under förmiddagen sågs inte mycket av det påtalade ovädret som skulle komma in och jag satt och tänkte att det nog kom av sig. Men skam vad jag bedrog mig tror jag. Inte för att det är ovädersoväder men lite lurigt är det allt ute. Tillräckligt lurigt för att jag nog inte skall åka till lokalen och vara där massa timmar idag med risk att inte komma hem. Snöblandat blask och kommande kyla på det avskräcker åtminstone mig!

Så vad göra?

Kikade på min kartong med dekorband.

Sneglade sådär lite lätt på den... skall jag? Ja, fanken, jag avslutar min bloggförsäljning av dekorband för tillfället, lägger ut en omgång på tradera och tar sedan med resterande som blir över till lokalen så kan det få bo där i mitt skåp där det är tänkt att vara.

  


Sagt och gjort, åtminstone i halvlek.

Har klippt i bitar och se så härligt det ser ut:

  

Jag skulle vilja lägga huvudet på det och sova bort många färgglada timmar. Det är som mjukt bolster. Och jag misstänker att det skulle vara värmande också. Men nä. *skratt*. Det tänker jag förstås inte göra.

Nu skall det bankas in i powerlistern här.

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards