Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Gitte - 25 januari 2010 16:29

  


Nu är knapparna sorterade.

Köpmansdisken tömd, utbytt och på plats, dvs, jag har min "riktiga" disk (med glasskiva i toppen" där jag skall husera i lokalen. *nice to see you darling*.


Har inte varit effektiv idag *skäms*.

Borde veta bättre. *skäms igen*.

Men jag har mottagit färdig layout på en grej. *nöjd*.

Och tänker ge mig av inom det snaraste, ett par timmar. Tror det var något program på teve ikväll jag ville se klockan 20,00, vill dra mig till minnes att jag har lagt "måndag klockan 20,00" för att det var något jag inte fick missa? Undrar om det var programmet om samlare, dvs om det hette outsiders eller något. Människor i min smak altså. Såna som har något att komma med.


Men nu skall jag pallra mig iväg och på agendan står... nog... att sortera rätt X antal kartonger med rullar som står lite varstans just nu, hastigt omkringflyttade av såna som har röjt undan och som tyckt att de kan ställa mitt huller, lite huller om buller, bara för att man inte ser att jag har en överordnad underliggande ordning i mitt kaos. *suckar*.

Borde planera för att tömma mjölkdisken på tapeter... och kanske ha lite textil i den istället? Den torde rymma en hel del... kanske böcker? Göra en tapetkatalog och lägga bak alla rullar i en minutiöst struktur där jag har järnkoll? Hm, en god tanke! Men fy fasen, det är arton års jobb innan det blir klart. Men det är la lika bra att hugga i?

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards