Direktlänk till inlägg 2 december 2009

Bestäm själv priset, utförsäljning av restvarianter Retro tapeter

Bloppis-annons
Av Gitte - 2 december 2009 22:15

Ett urval resttapeter utsäljes. Välj själv pris!

Det handlar om oplastade rullar, en del har det ex tagits en provbit ifrån. Några varianter kan eventuellt behöva få första omtaget avtaget. Men det finns även helt intakta plastade rullar som jag har färre eller endast en rulle kvar utav. Hela rullar har en vikt i allmänhet mellan 675-1100 gram. Viktuppgift finns till varderas sort.


1. Första omgången har gått ut, och 13 tapeter har gått vidare till nya ägare redan.

2. Resterande varianter (bild kommer att tas bort på de som är sålda) avslutas söndag kväll 21,45.


Prioritering:

1. Högsta bud för varianten.

2. Högsta totala bud, vid bud på fler rullar än en.

3. Den som har länkat till inlägget.

4. På ett par varianter tar jag mig rätten att avvisa ett bud om det understiger mina egna utlägg. Men misströsta inte, alla skall bort, måste ju få tömt lite som ligger till ingen nytta.

*endast i yttersta nödfall om inget urval kan göras;  får du ett svarsmail om flera har samma bud eller ligger väldigt nära, och då är det högsta bud som gäller. Men som sagt, den som länkar inlägget och lägger ett blogginlägg om min utförsäljning premieras i turordning.


svar:

Svara via länk nedan eller via mail, ange nummer på tapet som du vill lägga ett bud på. Märk mailet "tapetauktion". bortbytingen@telia.com

Om du länkar med bild: ange det vid svar till mig, eller via mail, med ditt bud tillsammans med länk till inlägget.


Jag hoppas bilderna är klickbara, annars:

Vill du se bättre bild, maila mig eller adda mig på facebook; Gitte Palo.


Porto tillkommer enligt postens vikttabell, eller kan hämtas på plats snarast. 

Observera, bilderna verkar komma i omvänd ordning i förhållande till nummer?     

    

tapet 1, fåglar oplastad 865 gr,
 
tapet 3; grön 3-blom, oplastad 853 gr,
        
tapet 6, fjädermedaljong 2 oplastade rullar 705 gr
        
tapet 8, rosa småblom, oplastad 860 gr
tapet 9; ljusgrön randmedaljong oplastad 805 gr
       
tapet 10; stor brun medaljong, oplastad 720 gr
tapet 11; chokladmedaljong, 725 gr
tapet 12 grön gipsy-chic, oplastad 735 gr.
      
tapet 13; grönrand plastad rulle 950 gr,
tapet 14; 2 stycken rullar finns av denna, plastade finnbo äggblomma, 670 gr,
tapet 15; småblom, oplastad provbit tagen, 775 gr
      
tapet 16, stormönstrad grön oplastad 772,
tapet 18; dansk 60-tal, oplastad 1065 gr,
        
tapet 20; mörkgrön beige guld medaljong, plastad, 790 gr
tapet 21, sanderson rosor, plastad 1080 gr.
       
tapet 22, lejongul klöver, oplastad 645, provbit tagen,
tapet 23. gröna blad, oplastad 847 gr.
       
tapet 25, brun 3-blom, oplastad 847 gr,
tapet 26, rosa ljung medaljong, oplastad 773 gr.
tapet 27, brungrön medaljong oplastad 720 gr
      
,
tapet 30; grön medaljong, oplastad 724 gr
        
tapet 31; brun gul medaljong, oplastad 669 gr,
tapet 32, skogsgrön medaljong, oplastad 757 gr
tapet 33, indiemedaljong, vinyl oplastad 1141 gr.
      
tapet 35, ljusgrön oplastad 906 gr.
        
tapet 36, rödsvart, kantskäras, 863 gr,
tapet 37, Alcro plastad 725 gr,
tapet 38; blomgirland oplastad 936 gr,
      
tapet 40 turkos, grön, rosa medaljong, oplastad 809 gr,
        
tapet 42, megamedaljong, oplastad rulle, 822 gr
tapet 44, oplastad rulle, 725 gr
tapet 45; brungul blom, tagen rulle, 587 gr.
           
      
OBS! Den här annonsen är inte längre aktuell!
Möbler & Heminredning, Säljes - Falkenberg (Hallands län)
Pris:    30:-
Av Gitte - 7 oktober 2022 08:44

    Jag ska börja med att berätta att jag roade mig med att lägga upp lite kuliga julkort på Tradera igår. Vespan hittar du här. Men de verkar rulla ganska fort. Jag la upp några fler varianter av dessa och julkort av Britt-Lis Erlandsson men ni...

Av Gitte - 5 oktober 2022 13:33


    Det låter helt otroligt men det är faktiskt sant. Du hittar den här.  Jag ska från början säga tydligt att det INTE är min förtjänst och att jag hoppas inte att det är uppfattas som ett "skrytinlägg" (jag föraktar självhävdelse och försöker ...

Av Gitte - 5 oktober 2022 11:15


Jag avslutade mitt telefonsamtal och gick ut för att ta ett bloss. Där satt dottern och drack kaffe i vår paviljong. Det är nu inte i sig någon märklig företeelse för hon bor i fastigheten bredvid så vi råkas ofta under paviljongen som vi inte packat...

Av Gitte - 4 oktober 2022 12:58


 Just nu tror jag att det händer massor av spännande och framförallt oroväckande saker gällande vår konsumtion och att vi mycket snart kommer att få se mycket avgörande effekter av både de senaste och de kommande veckorna.  Stora fördelar är väl i...

Av Gitte - 3 oktober 2022 10:57


    Gick och la mig igår med massa goda intentioner. Nu skulle jag minsann bli bättre på att tänka positivt även om världen ramlar runtomkring. Ja, du har nog förstått att jag är en sån som läser nyheter flera gånger om dagen med stor förfäran o...

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards