Alla inlägg den 17 november 2009

Av Gitte - 17 november 2009 22:18

Det har jag gjort och idag så .... censur.... censur.... posten.... censur..... censur! Såå ...censur.... nöjd.... censur.....tomten, blink och stort; *tack!*

Hope you get the message Mia! Foten i munnen Tyst Tungan ute Flört

Av Gitte - 17 november 2009 18:48

Idag har jag suttit och knappat in auktioner hela dagen. Lägger ut betydligt mer än jag har tänkt mig, av både smått och gott, de allra mesta till absoluta lägsta tänkbara utpriser, långt under vad som är rimligt, det är väl bara moccasinerna som jag inte har lagt riktigt så lågt som övrigt. Men sorry, de är absolut outstanding och det är inte något jag kommer att springa över igen, det är jag helt säker på.


Jag kan väl avslöja en liten hemlighet för er som läser min blogg, tycker jag, och det är att jag har några extra par sparade -inte i alla storlekar dock- men är det någon som sitter och är megasugen på en viss storlek, men inte just i den färgen jag har lagt upp så skicka mig ett mail eller hojta till här så skall jag se om jag har fler i önskad färgställning, så att jag kan byta ut färgen vid vinnande bud.

Vill ju inte att någon bjuder på en blå när man egentligen helst vill ha en brun eller röd. Har egentligen tänkt spara några tills jag öppnar, men som sagt, skulle det vara så, så finns möjligheten. Som ni märker så är det här ni får reda på mina hemligheter som jag inte avslöjar direkt i mina auktioner.


Jag hoppas verkligen verkligen att jag har lyckats lägga upp auktioner som någon vill bjuda på, nu när jag har ansträngt mig, även om jag förstås måste medge att det finns ett och annat i skaran som jag själv aldrig skulle kunna tänka mig. Därför var jag ex tvungen att beskriva en vara som ful. Kan man göra det när man säljer om man vill att någon skall handla och helst betala dyrt för varan? Jag är nog inte riktigt fisk trots allt, men vad fasen, jag kan ju inte sitta och säga att en grunka är fin när jag tycker att den är skitful, eller hur? Smaken är dock som baken.


Tja, det var enkelt lätt och roligt att lägga upp auktioner när jag nu fick in en massa nytt. Och jag har verkligen haft jättekul. Det är inte varje dag jag kommer över sådana här hotties;

  

Lila och rosa kalsonger, me love, men sambon vill inga ha tyvärr.

  

Jag lovar att jag hade adorat honom till max i dem... äsch, aldrig får man ha lite kul.


Hm. OM du någon gång har suttit och tvekat på eller dragit dig för, eller tänkt "en annan dag" om någon av mina grunkor och att göra en beställning, vare sig det gäller tradera, tapeter eller KNAPPAR, så hoppas jag att ni kommer till skott NU!...beställ som attans så blir jag glad.
Eller är inte stickor och virknålar en superbra julklapp till någon som gillar att handarbeta? Titta på min andra blogg så ser du att jag ger bra rabatt vid köp av tio olika ex. Eller vet du någon som skulle kunna tänkas vara intresserad? Tipsa gärna!! Eller vill du ha en rejäl knapplot? BARA beställ och gör mig lyckligast på den här sidan jordklotet... Nu böjer jag mig fram och viskar så ingen hör.... jag skall en resa tur och retur till himlen inom en liten veckas tid eller så... desto mer ni handlar nu, desto mer kan jag ta med mig hem, och jag lovar vara supergenerös just nu, och belönar med bra rabatter om du tipsar någon annan som gör en beställning... det här blir verkligen något utöver det mesta man kan föreställa sig och ni kommer att få ta del av mitt heta utflyktsmål inom kort... Just nu lovar jag vad som helst bara ni beställer duktigt...

 

Det här var nog första gången ni ser en megareklamtext för mig själv, och hade inte detta varit något i hästväg så hade ni inte fått se någon nu heller. Jag längtar verkligen tills alla månadens måsten och plikter är utförda just nu kan jag väl lätt säga... Helena förrästen, det är lite lut på att jag kommer upp till dina trakter vid tillfället då vi stannar till hos svärfar över helgen vid det tillfället! Har du tid då, så vore det skitroligt att retroskvallra över en kopp!


Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards