Alla inlägg den 9 november 2009

Av Gitte - 9 november 2009 17:47

  

Som ni kanske märker är jag "periodare". Mitt missbruk vet inga gränser. När en period infaller så måste jag tillgodose mitt fysiska behov av berusningsmedel!

  

Jag kan bara inte få nog. Ett visst mått av dagligt behov måste intas!

  

Avstånd från mitt begärliga gods ger omeddelbar abstinens, jag både fryser och svettas och kan inte tänka på annat! Mina tankar kretsar kring sist jag fick mitt beroende tillgodosett och nästa gång jag får ta mig lite mer....

  

Inre lugn upplever jag bara när jag har de små färgglada pillrena mellan mina fingrar...

  

Och jag ser syner för mitt inre. Hallucinationerna breder sig, och jag kan inte värja mig mot undran över hur en liten lintott kommer att se ut med den här på sin krage, och för mitt inre ser jag hur han faller sin mor i armarna....

  

Givetvis har jag även hemliga gömmor hemma som ingen känner till. Dem tallar jag på när det inre drivet blir för stort eller när jag upplever ett behov av ett omeddelbart adrenalintillskott.


Tillståndet är ytterst allvarligt, inget kännt bot finnes, ingen behandling hjälper. Ack lyckliga jag som har fallit offer för sjukdomen Knapp-o-holism!  

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards