Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Gitte - 24 oktober 2009 21:49

En såå söt och omklädd karmstol. Gives me an old feeling, liksom, med de rottingklädda karmarna....

  

Två likadana. Funkar absolut som de är. Men... asså... när undersidan ser ut såhär:

  

Så BARA MÅSTE det ju undersökas, kan det vara sadelgjord i ryggen med??

  

Yepp! Es war!

  

Inte dum alls faktiskt...

  

Hm. Jag måste nog...

  

Klä av den andra med. Definitivt bättre såhär... Kudden kan la få bo kvar då... åtminstone tillfälligt!






Av Gitte - 24 oktober 2009 21:37

  

Det finns röda strumpor,

det finns gröna strumpor

randiga strumpor

tunna strumpor

tjocka strumpor

små strumpor

stora strumpor

noppiga strumpor

pippi-strumpor

bamse-strumpor

fix-strumpor

omärkta strumpor

halk-strumpor

nya strumpor

gamla strumpor

creppiga stumpor

nylon strumpor

ull strumpor

bommulls strumpor

och många många fler sorter. Jag lovar en väldigt spännande rundtur. Tar ca en heldag. På köpet får du lov att sätta näven i VARENDA strumpa jag kan uppbringa.


Något som dock inte skall finnas på Bortbytingen nu efter dagens spännande event är:

slitna strumpor

missfärgade strumpor

åldrade strumpor

feltvättade strumpor

Och hör och häpna: HALKSTRUMPOR FRÅN POLARN OCH PYRET!

 

Skärpning PO.P säger jag bara! Varenda halkstrumpa från dem kasserades (och det var MÅNGA par!! Olika utföranden, olika kollektioner) för att halkgummit var hårt och faktiskt snarare skulle vara varligt halt, mer än utgöra något som helst halkskydd. Livsfarliga! Då är till och med Gekås halksockar bättre, och de kostar 11,95 paret, även efter ett par tvättar är gummit strävt och utgör halkskydd.

  


Tja, annars, det artar sig.

Första sorteringen är gjord, det är dock inte iordningsställt riktigt men ni får en undervägsbild i alla fall:

Los babyhörna:

  

Tänk bort lite av oordningen är ni snälla!



Av Gitte - 24 oktober 2009 13:30

Jag tror på nätverk och att nätverk är ett nyckelbegrepp. Men var finns det ett secondhand-nätverk? Massor av andra nätverk finns, för kvinnor och näringsidgare men inbland är det en kollega man behöver bubbla lite extra med för att komma loss när hjärnan är för trång.

Jag startade en grupp på facebook om någon vill bli min kompis. Nätverket är i nuläget slutet, men är du näringsidgare och momsregistrerad så ansök gärna!

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards