Direktlänk till inlägg 4 oktober 2009

1:Inför en ny rutin vid nätförsäljning:

Av Gitte - 4 oktober 2009 13:05

Kommer att ställa frågan till mina kommande köpare:

"hur fick du information om mina varor?".


I de fall någon har rekommenderar mig, återkommer jag med överraskning förstås, eller bra rabatt vid kommande köp.


Det var ett bra förslag, tack för det! Det tar jag genast till mig!

Fortsätt gärna maila mig, med fler tips: bortbytingen@telia.com

 
 
Sanna

Sanna

4 oktober 2009 14:18

Kul att du verkar ha kommit igång med att marknadsför a dig lite mer. Hoppas du hittar någon som kan hjälpa dig att starta en hemsida webbshop eller dylikt som komplement till din "live" butik.
Hoppas du haft en bra helg!
Kraaaaam
Sanna

http://krimskramsan.bloggagratis.se

 
Montebello Möbler

Montebello Möbler

4 oktober 2009 16:01

Men inte ska du väl ge upp inte!!!!
Vilka urhäftiga tapeter, toppenidé.
Vad tror du om en enklare nätbutik?? Lägg upp den på en blogg som jag gjort med mina möbler. Bara som en början alltså. Eller har jag missförstått? Hittar ingen direkt klar samlingsplats för dina saker på nätet - det är väl korrekt va?

Förresten har jag öppet i gårdsbutiken idag ... hur många kunder har dykt upp ??? ehm ... 2! kul när man jobbar o sliter som fasen. Men det är ju därför webben är så förbaskat bra. Satsa på det, sen kommer folk ut till dig när dem upptäcker dig .. förutom idag då ha ha!

Näe men ärligt talat, don't give up förbanne mig!
Det går alltid upp och ner!

kram på sig,
Malin :)

www.montebellomobler.se

http://www.montebello-mobler.blogspot.com

 
Gitte

Gitte

4 oktober 2009 16:36

=)! Ne, jag försöker allt jag orkar att hitta vägar för att INTE ge upp, men jag måste ju ha B och C och D som utväg, annars kan jag ju inte ge järnet och utsätta mig själv för att köra mig själv till slutet av vägen. Jag kan sega mig fram ett tag till om jag vill, men nu måste jag sätta en deadline, antingen börjar det bära sig -och jag får ge 150% för att det skall göra det- eller så börjar jag se mig om efter annat. Tre år under tillvarons minimum håller, men inte en minut mer. Alla basbehov skriker högt och samtidigt sitter jag och unnar mig lyxen att göra det jag tror på, det håller inte för familjen kan jag väl säga...

Har ni blåst hos er med? Vad jag märkte när jag hade lokal var att vädret var väldigt väldigt avgörande. Man fick sätta sig i bilen för att nå mig, jag fanns inte där folk fanns och det innebar att det inte fick vara för gott väder, då åker folk till stan eller stranden, det fick inte vara för dåligt väder för då stannar man hemma, det fick inte vara mitt emellan heller för då är man i trädgården etc, etc, etc. Mina bästa dagar var veckorna efter löning, när man shoppat färdigt istan och återgått till vardagen och täckt alla akuta behov och fyllt frysen etc. Är det så hos dig med?

http://www.bortbytingen.bloggplatsen.se

 
Helena

Helena

4 oktober 2009 22:44

Stum av häpnad.... Och avundsjuka..... Vilket OTROLIGT lager du har!!!! Vilken NYBÖRJARE jag känner mig som!!!! Woaw.....
Jag tror oxå på det här med internetförsäljning. Jag har alltid kännt mig som ett UFO bland mina vänner vad gäller min vurm för gammalt! Men jisses...., vad mycket likasinnat folk det finns. Och mycket unga människor. Och de checkar ju upp saker via nätet....
Ha det gott!

http://www.retro.tokig.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gitte - 7 oktober 2022 08:44

    Jag ska börja med att berätta att jag roade mig med att lägga upp lite kuliga julkort på Tradera igår. Vespan hittar du här. Men de verkar rulla ganska fort. Jag la upp några fler varianter av dessa och julkort av Britt-Lis Erlandsson men ni...

Av Gitte - 5 oktober 2022 13:33


    Det låter helt otroligt men det är faktiskt sant. Du hittar den här.  Jag ska från början säga tydligt att det INTE är min förtjänst och att jag hoppas inte att det är uppfattas som ett "skrytinlägg" (jag föraktar självhävdelse och försöker ...

Av Gitte - 5 oktober 2022 11:15


Jag avslutade mitt telefonsamtal och gick ut för att ta ett bloss. Där satt dottern och drack kaffe i vår paviljong. Det är nu inte i sig någon märklig företeelse för hon bor i fastigheten bredvid så vi råkas ofta under paviljongen som vi inte packat...

Av Gitte - 4 oktober 2022 12:58


 Just nu tror jag att det händer massor av spännande och framförallt oroväckande saker gällande vår konsumtion och att vi mycket snart kommer att få se mycket avgörande effekter av både de senaste och de kommande veckorna.  Stora fördelar är väl i...

Av Gitte - 3 oktober 2022 10:57


    Gick och la mig igår med massa goda intentioner. Nu skulle jag minsann bli bättre på att tänka positivt även om världen ramlar runtomkring. Ja, du har nog förstått att jag är en sån som läser nyheter flera gånger om dagen med stor förfäran o...

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards