Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Gitte - 4 oktober 2009 13:05

Kommer att ställa frågan till mina kommande köpare:

"hur fick du information om mina varor?".


I de fall någon har rekommenderar mig, återkommer jag med överraskning förstås, eller bra rabatt vid kommande köp.


Det var ett bra förslag, tack för det! Det tar jag genast till mig!

Fortsätt gärna maila mig, med fler tips: bortbytingen@telia.com

Av Gitte - 4 oktober 2009 10:55

Jag kan ju inte bara sitta här på min häck om jag vill få ordning på min försäljningsstatistik. Fortsätter jag som jag gör så kan jag lika gärna lägga ner och fundera över om jag skulle få mina högskolepoäng översatta till det nya sättet att räkna poäng, och fundera över att ta mina resterande högskolepoäng för att få ett tjusigt intyg på att jag inte kan något egentligen, (är det inte det examina leder till inom beteendevetenskap?) tillräckligt bra för att någon skulle vilja betala mig för att få lov att nyttja mina tjänster. Eller varför inte börja från scratch? En utbildning inom journalistik? Fortsätta med ledarskap och organisation? Tja, det måste bli plan B och C och D. Men än så länge kämpar jag med plan A; att hitta en väg att fortsätta med det jag vill göra. Det jag gör eller jag kanske skulle säga INTE gör idag.


Så nu vet jag, att det jag inte har gjort och som jag skulle må bra av att göra:

*Styra upp en försäljningskampanj.

*hitta ett nätverk, helst bestående av vintage och retro-butiker. (Någon intresserad? Gärna olika inriktningar; finns det inte kan vi skapa ett, jag har en liten omöjlig tanke, som nog kan bli en god idè, behövs även någon som är duktig på hemsideskapande till det...).

*Inte låta mig nedslås av motgång. Det är nu vi testar att remmarna håller även i uppförsbacke. (Gaaah, lättare sagt än gjort).


Finns det någon som vill peppa mig eller ge mig ett tips eller en tanke, så maila mig på bortbytingen@telia.com

Av Gitte - 4 oktober 2009 10:26

På bland annat tapeter. Har ju inte förstått tidigare hur man gör underavdelningar, men nu skall det vara lite lättare att överskåda om man ex söker tapeter med blommor och medaljonger etc.


La även upp ett första utkast på bonader och vykort, men den sidan är precis under uppstart. Förstod inte riktigt hur jag skulle klura upp att inte blanda tapeter och kort och bonader så jag fick starta ett helt nytt konto för det. Det kan ni se HÄR.


Glöm inte att allt är till salu! Glad Så vid intresse, bara hojta högt! 


(Obs, det är inte fullt klart utan det är dagens event att göra det tydligare! Ännu en sak jag inte gjort!).


Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards