Alla inlägg den 30 september 2009

Av Gitte - 30 september 2009 09:05

      

Tävla HÄR


Övrigt på min agenda idag är att fortsätta funder över vad jag INTE gjort. Låg och filosoferade över den frågan igår, och insåg helt plötsligt att den är helt lysande och faktiskt ger en mycket bättre egen-process än vad frågan ang vad man HAR gjort ger. Faktiskt. Även om jag slog dövörat till länge, var tvungen att höra den några gånger först innan jag verkligen skulle behöva fundera.


Ponera att jag hade fått frågan vad jag har gjort?

Jag hade stolpat upp massa saker och kommit fram till att jag trots allt har gjort en hel del och sen hade det nog varit stopp, för inte tusan har jag bara suttit på min rumpa utan att tänka eller göra något alls.

Men vändningen till det jag INTE har gjort har tvingat mig att tänka utanför mina ramar och försöka förstå vad mer som finns att göra som jag inte har prövat. Inte dumt alls faktiskt.


Vidare; så fyller min förstfödda 21 idag. Eftermiddagen tänker jag njuta av i hans sällskap, och jag kan när som helst plocka fram minnet av hur det var att borsta ut hans långa lockar, klippa hans naglar och dansa till Mora Träsk. Åh, tänk om man finge skruva tillbaka tiden ett par minuter då och då?


Du som fortfarande har små fötter i huset. Njut av dem medan tid är!


Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards