Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Gitte - 10 augusti 2009 09:54

Usch.


Veckan kunde börjat bättre känns det som om... ingen bra måndagsmorgon direkt. Ser mig omkring och vet inte var jag skall börja. Finns en massa måsten som hänger över mig, men huvudet känns aningen tungt. Vet att jag har satt några processer igång som snart börjar rulla, och kanske är de början på något nytt, något bra. Men just idag, i denna minut, har jag svårt att glädjas över någonting, vågar inte se framåt och vågar inte tro.


Fan Jante. Vad har du på mina axlar att göra? Eller är det Ågren? Eller är det Tycho som gör sig gällande. Dessa tre herrar är jag gärna förutan. Någon som vill ha dem?


Nä, jag kan inte sitta här och tycka synd om mig själv bara för att jag har en måndags-morgon-blues.

Jag tänker leta upp Boney M på spotify, och skita i alltihop en stund. Jag tror jag tar och städar. Det kan ändå bara bli bättre. Jag städar bäst när jag mår skit, med hög musik, då lyckas jag glömma allting och rätt vad det är har jag kommit på vad det är jag måste ge mig i kast med.

Så gör jag.

Återkommer nog under dagen.

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards