Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Gitte - 16 juli 2009 11:05

Den här veckan går till min världshistoria som den snabbaste tror jag. Mentalt är det fortfarande måndag för mig. Målningen har inte avancerat lika snabbt som förra veckan, det fick bli lite stillestånd igår då vi var iväg och firade sambons mamma på sin sextioårsdag. Det var trevligt.


Vi drog vinnaren i måndags och såhär såg det ut:

 

Det var sönerna som stod för pysslandet av det hela.

 

Rassel, rassel, många lapper blev det!


Vinnaren blev:

 

Se Evis urfina blogg:

Ett måste för oss som gillar textilt hantverk och vintage! La den genast till mina favoriter.


Evis valde knappar och jag har blandat och skickat den här loten:

 

Halkade med några symönster.

Jag hoppas att den blir till pass och kommer till nytta och blir uppskattad. Den är skickad och borde vara framme hos Evis idag.

Välbekommen!


Vaxduken blev således kvar. Den sista biten av den varianten.



Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards