Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Gitte - 1 juli 2009 17:08

Jag måste ju dock tillägga att jag är lite överraskad över att få svar på tal från Telias egen kundtjänst i min blogg. Absolut läsvärt: se HÄR


Högst oväntat.

Får jag svänga mig med en liten förhoppning? Eftersom ni tar er tid att söka i bloggar, vilket faktiskt roade mig: så kanske det går att önska sig en mänsklig telefonslussfunktion också?

Av Gitte - 1 juli 2009 10:29

Jag måste säga att det har varit en upptagen dag igår, sedan jag la upp annonser på blogg.se. Riktigt riktigt roligt. Flera har mailat och frågat efter olika sorter. Jag har haft en liten "dipp" när det gäller tapeter, ni vet, en sån där svacka där man ifrågasätter sig själv och vad man gör eller inte gör och om man verkligen har något att komma med och varför man tror att man kan något eller har gjort förnuftiga val i livet. Jag hamnar där lite då och då, framförallt när jag känner att jag inte är tillräckligt produktiv och har tillräckligt bra siffror etc. För att vara fullständigt matematikobegåvad så styr siffror mitt liv och min självkänsla väldigt mycket i perioder. Därför blir jag så glad när någon mailar och verkar tycka att någon variant är fin, eller uttrycker något snällt och gulligt. Tack skall ni ha! Det uppskattas verkligen väldigt mycket! Tänkte att jag ville återgälda detta, se gärna här.


För mig är mer än 100 besök på en helt ny blogg, 2 bloggkommentarer, 11 mailförfrågningar och 2 klara beställningar på ett dygn jättemycket! Jag är helt överväldigad! Tack tack skall ni ha! You made my day, och det kändes verkligen att några timmar vid datorn gav en stor möjlighet till kontakt!

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards