Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Gitte - 3 juni 2009 19:47

Är lätt frustrerad. Med betoning på frustrerad och lätt tillkom i sammanhanget bara för att det lät bra, för lätt är en underdrift. För att uttala det millt.


Jag gjorde nämligen alla tänkbara fel:

1. Jag hade inte väckt henne så att hon kunde börja i "rätt" tid. /Visste inte att det fanns en avsatt speciell tid för eventet.

2. Jag hade hade inte planerat in att hon skulle ha min dator som har uppkoppling då hon har en egen skoldator. /Tyvärr funkar inte mitt modem på mac.


Kände mig verkligen som en arg, frustrerad och irriterad, misslyckad morsa som inte begriper det enklaste självklara att de under en hemstudiedag har tider att anpassa sig till.... men vad är det för mening med att sitta utspridda när lärarna ochså sitter vid datorn och har fjärrundervisning? Jag är nog tämligen konservativ i vissa avseenden ärligt talat. Tänk, jag tror att ungar mår bra av sociala kontakter som man får vid raster och matrast och sådant. Omoderna jag! 




Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Skapa flashcards