Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Rosa blommor

Av Gitte - 27 mars 2009 13:52

Dagen har artat sig, inte en gnutta snö ligger kvar.


Snart dags att "hålla helg", vad det nu innebär? Klippa getter, möblera, packa upp lådor, planera mat, kanske koppla in teven. Och lite sånt smått och gått. Vad jag längtar efter att vi har kommit iordning så man hinner göra lite roligt också...eller bara läsa en bok? Just nu håller jag på med ett par böcker som jag under uppackning inser att jag aldrig har tagit mig tid att läsa tidigare. Att läsa böcker är en skön avkoppling. Tror jag skall hämta barn och fortsätta med den ena boken en liten stund.

 
 
lastbilstanten

lastbilstanten

27 mars 2009 17:43

Vilken skatt att hitta en massa gamla originaltapeter!!! Har du sån tur att du har många rullar av varje, eller bara några få? Snödroppe- och prästkragetapeterna var fantastiskt fina! Kan se dom på väggen i ett gammaldags inrett gästrum med snedtak ;-).

http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se

 
Gitte

Gitte

27 mars 2009 17:54

Jag kan bara hålla med, visst är de fina. Ja, hade sådan tur att det fanns sådär allt mellan 3-20 rullar av varje sort, det varierade väldigt mycket. Just snödroppstapeten har jag för mig att jag har sådär en fem-sex rullar kvar utav, prästkragen något färre då de har gått åt efter hand.

http://bortbytingen.bloggagratis.se

 
lastbilstanten

lastbilstanten

27 mars 2009 22:04

Jag lägger in dig i min länklista. Måste hålla koll på när du lägger ut nya fina bilder på de gamla tapeterna. Spännande!

http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se

 
Gitte

Gitte

28 mars 2009 09:09

=)! *rodnar och blir glad!*. Vad kul att någon vill läsa eller se, det glädjer mig!

Apropå länklista, satt och kikade på det igår då jag gärna skulle vilja lägga till en rad med länkar så som du har på din sida. Hur gör man? Är det Dina Länkar på uppladdningssidan man skall lägga länkar som man gärna hänvisar till/återkommer till? *helt novis*.

http://bortbytingen.bloggagratis.se

 
lastbilstanten

lastbilstanten

28 mars 2009 11:07

Så här lägger du in en länk till exvis "moi".
1. På din administrationssida (där du skriver in nya inlägg), under rubriken Statistik och inställningar, väljer du "Dina länkar".
2. I rutan "Namn" skriver du den text du vill se i din länklista.. exvis "Lastbilstanten" eller kanske "Nells blogg"...
3. I rutan "URL" skriver du "http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se", dvs den fullständiga webb-adressen till den sida du vill länka till.
4. Klicka på "Lägg till länk"

Nu ska din länk dyka upp i listan "Dina länkar" som du ser nedanför Namn/URL-rutorna.

Gå ut på din bloggsida så har länken dykt upp i högerkolumnen. Prova att klicka på den så ser du om den fungerar!

Lätt som en plätt!!!

http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gitte - 7 oktober 2022 08:44

    Jag ska börja med att berätta att jag roade mig med att lägga upp lite kuliga julkort på Tradera igår. Vespan hittar du här. Men de verkar rulla ganska fort. Jag la upp några fler varianter av dessa och julkort av Britt-Lis Erlandsson men ni...

Av Gitte - 5 oktober 2022 13:33


    Det låter helt otroligt men det är faktiskt sant. Du hittar den här.  Jag ska från början säga tydligt att det INTE är min förtjänst och att jag hoppas inte att det är uppfattas som ett "skrytinlägg" (jag föraktar självhävdelse och försöker ...

Av Gitte - 5 oktober 2022 11:15


Jag avslutade mitt telefonsamtal och gick ut för att ta ett bloss. Där satt dottern och drack kaffe i vår paviljong. Det är nu inte i sig någon märklig företeelse för hon bor i fastigheten bredvid så vi råkas ofta under paviljongen som vi inte packat...

Av Gitte - 4 oktober 2022 12:58


 Just nu tror jag att det händer massor av spännande och framförallt oroväckande saker gällande vår konsumtion och att vi mycket snart kommer att få se mycket avgörande effekter av både de senaste och de kommande veckorna.  Stora fördelar är väl i...

Av Gitte - 3 oktober 2022 10:57


    Gick och la mig igår med massa goda intentioner. Nu skulle jag minsann bli bättre på att tänka positivt även om världen ramlar runtomkring. Ja, du har nog förstått att jag är en sån som läser nyheter flera gånger om dagen med stor förfäran o...

Presentation

Translate

Mina tapeter

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

barnebys

Barnebys Blogglista

Vintageguiden

SecondhandGuide.se

Bloggkartan

Jag har placerat min blogg i Långåsbloggkartan.se!

Ovido - Quiz & Flashcards